| βοηθεια για βελτιωση gp t jet | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
xristos t jet
Αριθμός μηνυμάτων : 3 Ημερομηνία εγγραφής : 06/06/2011 Ηλικία : 33 Τόπος : kerkira
| Θέμα: βοηθεια για βελτιωση gp t jet Τρι Ιουν 07, 2011 2:42 pm | |
| γεια ειμαι ο χρηστοσ απο κερκυρα κατοχος gp tjet το αμαξι βγαινει απο εγγυηση των αυγουστο και ετοιμαζομαι να κανω το πρωτο μου βημα... λογο ομωσ της φυσης της δοθλειας μου (ναυτικος) δεν εχω το χρονο να ψαχτω, θα ηθελα να με βοηθησετε και να μου πειτε τι μπορω να κανω με περιπου 2500Ε απο οτι βλεπω υπαρχουν ατομα στο forum με πολυ δυνατα αμαξια αλλα το ψαχνω για κατι ποιο βολτισιο... | |
|
| |
Revlimit Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 324 Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009 Ηλικία : 36 Τόπος : Patra
| Θέμα: Απ: βοηθεια για βελτιωση gp t jet Πεμ Ιουν 09, 2011 2:58 am | |
| Καλησπερα φιλε Χρηστο,
Με 2500 ευρω εχεις 2 επιλογες
1) Abarth setup Αυτο περιλαμβανει
Abarth VL36 turbo Full 63.5 exhaust Panel - cone filter Προγραμμα --> Αποδοση 178hp με 95αρα / 185hp με 100αρα ενω το συνολικο κοστος φτανει λιγο πιο ψηλα απο 1500ευρω
Προαιρετικα μπορεις να τοποθετησεις και wastgate forge + 4bar FPR με συνολικο κοστος +200€ και να πας κοντα στα 200hp, απλα εδω η χρηση 100αρας ειναι αποκλειστικη!
2)TD04 Setup - 210 - 240hp @ Stock engine To συγκεκριμενο σεταπ περιλαμβανει
Mitsubishi TD04-13T Turbo Full 63.5 exhaust (προαιρετικο 70μμ dp) Intake kit Προγραμμα μπεκ Εκκεντροφοροι απο ατμοσφαιρικο (προαιρετικο)
Χωρις εκκεντρα η δυναμη σου θα περιοριστει στα 210hp ενω με εκκεντρα+remap θα αυξηθει στα 230-240 περιπου Ενω το κοστος θα αγγιξει το μεγιστο budget σου τοποθετοντας και τα εκκεντρα, αλλιως ισα που θα ξεπερασει τα 2000euro
Η διαφορα των 2 setups κλινει υπερ του 2) καθως το φασμα αποδοση ειναι αρκετα μεγαλυτερο με ενα πιο γεματο μοτερ απο τις 5500στρ και πανω οπου εκει η τουρμπινα του Abarth, στην περιπτωση 1), ξεψυχαει! Με την Mistubishi θα εχεις φουλ πιεση απο τις 3200περιπου ενω με την VL36 απο τις 2500
Προσωπικα προτεινω την περιπτωση 2) καθως το μοτερ θα εχει δυναμη μεχρι τις 6900 οπου και ειναι το μεγιστο επιτρεπομενο οριο στροφων των stock T-Jet ελατηριων βαλβιδων. Ενω με VL36, μετα τις 5500 ξεκιναει να ξεψυχαει και μετα τις 6000 δεν εχει πλεον δυναμη ο κινητηρας!
Φιλικα, Φωτης Λεκατσας
| |
|
| |
xristos t jet
Αριθμός μηνυμάτων : 3 Ημερομηνία εγγραφής : 06/06/2011 Ηλικία : 33 Τόπος : kerkira
| Θέμα: Απ: βοηθεια για βελτιωση gp t jet Σαβ Ιουν 11, 2011 2:23 am | |
| φιλε φωτη ευχαριστω για την βοηθεια και οι δυο προτασεις ειναι πολυ καλες... τωρα μενει να δω τι με βολευει ποιο πολυ διοτι το αμαξι κανει συνεχεια ταξιδια μιλαω παντα απο αποψη καταναλωσης και αξιοπιστιας αν και οι δυο περιπτωσεις ειναι οντως εντος οριων... μολις αποφασισω θα σε ενημερωσω γιατι εκει θα χρειαστω ουσιαστικη βοηθεια... | |
|
| |
Revlimit Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 324 Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009 Ηλικία : 36 Τόπος : Patra
| Θέμα: Απ: βοηθεια για βελτιωση gp t jet Σαβ Ιουν 11, 2011 3:12 am | |
| Φυσικα! | |
|
| |
60215
Αριθμός μηνυμάτων : 7 Ημερομηνία εγγραφής : 03/05/2010 Τόπος : Χανιά
| Θέμα: Απ: βοηθεια για βελτιωση gp t jet Σαβ Ιουν 11, 2011 10:44 am | |
| Καλημέρα Φώτη,
Σήμερα μόλις μου φτιάξατε την διάθεση. Τόσα λεφτά όσο και το παλικάρι σκοπεύω να διαθέσω και εγώ και το δεύτερο σετάρτισμα μου αρέσει αρκετά. Θέλω να ρωτίσω όμως κάτι. Το αμάξι μέχρι τις 3200 που θα αρχίσει να δυλεύει πλήρης η τουρμπίνα, θα έχει νεύρο περισσότερο σε σχέση με το εργοστασιακό που είχε τις ροπές απο 2000; Και κάτι τελευταίο, ο κινητήρας θα καταπονείται; Θα μπορούσε να προστεθεί κάτι (όσον αφφορά το σεταπ με τα έκκεντρα μαζί) ώστε να μην υπάρξει κάποιο οποιοδήποτε πρόβλημα στον κινητήρα και να μην σπάσει; Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων. | |
|
| |
60215
Αριθμός μηνυμάτων : 7 Ημερομηνία εγγραφής : 03/05/2010 Τόπος : Χανιά
| Θέμα: Απ: βοηθεια για βελτιωση gp t jet Σαβ Ιουν 11, 2011 10:49 am | |
| - 60215 έγραψε:
- Καλημέρα Φώτη,
Σήμερα μόλις μου φτιάξατε την διάθεση. Τόσα λεφτά όσο και το παλικάρι σκοπεύω να διαθέσω και εγώ και το δεύτερο σετάρτισμα μου αρέσει αρκετά. Θέλω να ρωτίσω όμως κάτι. Το αμάξι μέχρι τις 3200 που θα αρχίσει να δυλεύει πλήρης η τουρμπίνα, θα έχει νεύρο περισσότερο σε σχέση με το εργοστασιακό που είχε τις ροπές απο 2000; Και κάτι τελευταίο, ο κινητήρας θα καταπονείται; Θα μπορούσε να προστεθεί κάτι (όσον αφφορά το σεταπ με τα έκκεντρα μαζί) ώστε να μην υπάρξει κάποιο οποιοδήποτε πρόβλημα στον κινητήρα και να μην σπάσει; Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων. Και κάτι ακομα... IC; Δεν θα χρειαστεί; Να υπολογίζω κανένα 300-500 ευρώ; | |
|
| |
Revlimit Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 324 Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009 Ηλικία : 36 Τόπος : Patra
| Θέμα: Απ: βοηθεια για βελτιωση gp t jet Σαβ Ιουν 11, 2011 3:26 pm | |
| Καλησπερα,
Η 2ρη λυση ειναι οντως η καλυτερη απο αποψη value for money και ταυτιζεται κατα 95% με ενα GP Abarth esse esse καθως εχει ακριβως το ιδιο δουλεμα με το SS!
Απο αποψη αξιοπιστιας και ρυθμισματος στα 120αρια με μαμα εκκεντρα δεν τα ζοριζουμε με περισσοτερα απο 210hp ψηλα - υψηλο αβανς - υψηλη πιεση καθως τα υπερβολικα μικρα εκκεντρα με το αρνητικο οβερλαπ αυξανουν κατα πολυ την πιεση κυλινδρου στις υψηλες στροφες αλλα και τα καυσαερια αδυνατουν να αποβληθουν πληρως απο τον κυλινδρο. Στα 210 αλογα λοιπον με τα εργοστασιακα εκκεντρα του 120 θεωρουμε οτι ειναι το μεγιστο οριο Αποδοσης/Αξιοπιστιας!
Σε περιπτωση τοποθετησης εκκεντρων απο T-Jet 150 τα οποια εχουν λιγο παραπανω διαρκει και βυθμισμα μπορουμε να φτασουμε στα επιπεδα ενος GPA SS, περιπου 220-230hp.
Ενω με τοποθετηση εκκεντρων απο ατμοσφαιρικο 14αρι η 12αρι μκ1 Punto ή CB Road Med, μπορουμε να ξεπερασουμε τα 240hp με ιδιαιτερη αξιοπιστια καθως πλεον το μοτερ στις υψηλες RPM θα μπορει να αποβαλει τα καυσαερια και να λειτουργησει αρκετα αξιοπιστα!
Εννοειται πως σε ολα τα παραπανω ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ αποκλειστικη χρηση 100αρας. Εαν υπαρχει σκοπος χρησης απλης 95αρας τοτε το ολο Project θα περιοριστει στα 200-210hp και σε αυτο ευθυνεται ο υψηλος λογος συμπιεσης των T-Jet!
Κατι που θα πρεπει να σκεφτεις ακομη ειναι εαν θα τοποθετησεις νεα πολλαπλη εξαγωγης η θα κανεις μετατροπη της εργοστασικης με πλακακι. Σε περιπτωση μετατροπης με πλακακι, θα εχουμε και περιορισμο πιεσης στις υψηλες RPM!
Στις 3200 εχει πληρη πιεση ενω κατω απο τις 3200 εχει πιεση και αρκετο νευρο το μοτερ. Για παραδειγμα στις 2000 εχει 0.4bar ενω στις 2500 0.7bar
Οσο για την καταπονηση του κινητηρα, Αναμφιβολα οσο αυξανουμε την ιπποδυναμη του κινητηρα τοσο αυξανουμε και την καταπονηση του. Το ολο θεμα ομως ειναι να αυξησουμε την καταπονηση με την υψηλοτερη δυνατη αξιοπιστη εφαρμογη.
Η πιο αξιοπιστη εφαρμογη που προτεινεται ειναι 1) Τουρμπο 2) Νεα πολλαπλη εξαγωγης + full εξατμιση 3) Μεγαλυτερα μπεκ 4) Εκκεντροφοροι Colombo barriani Road Med 5) Μεγαλυτερο IC (ογκου 4.5-5lt) 6) Αναπρογραμματισμος
Σε περιπτωση που καποιος θελει να εχει κατι οσο πιο κοντα στο SS, μπορει να τοποθετησει του 2 MAP sensors αλλα και την ηλεκτροβαλιδα ελεγχου πιεσης Ν75 απο αυτο
Φιλικας, Φωτης | |
|
| |
| βοηθεια για βελτιωση gp t jet | |
|