Stage 2ndΕκκεντροφοροι Punto 87hp mk1 1.2 16v
Ροικη κεφαλης με πλανισμα 3ων δεκατων
Βελτιωμενη εισαγωγη αερα
Τα 2 διαγραμματα που βλεπετε αφορουν την αλλαγη φιλτρου που εγινε on dyno ωστε να δουμε κερδος σε αποδοση.
Μπλε γραμμη: Εργοστασιακο φιλτροκουτι με ελευθερο πανελ
Κοκκινη γραμμη: custom intake με φιλτρο χοανης
Με την τοποθετηση μιας πιο ροικης εισαγωγης το μοτερ κερδισε 1hp με σχεδον μισο κιλο ροπης, ενω το συννολικο κερδος σε δυναμη απο ενα εργοστασιακο 82αρι ηταν +17hp και 1.1 κιλο ροπης. Πλεον το μοτερ εχει δυναμη μεχρι τον κοφτη μιας και το peak ειναι στις 6850, ενω η ροπης για φασμα 1000+ στροφων βρισκεται στην μεγιστη τιμη της
Εργοστασιακη Ιπποδυναμη 80.1hp @ 5000rpm
Βελτιωμενη Ιπποδυναμη 97hp @ 6850rpm
Εργοστασιακη ροπη 11.6kgr @ 4000rpm
Βελτιωμενη ροπη 12.7kgr @ 4850rpm