Το Grande Punto 1.9 Turbo Diesel εφοδιαζεται με τουρμπινα Garrett GT15 παραγοντας 1.4bar πιεση
σε εργοστασιακη ρυθμιση. Ενα σχετικο τουρμπο lag υπαρχει στις χαμηλες στροφες πιανοντας το Boost peak στις
2200RPM παραγοντας ακρετη ροπη!
Κατα τον αναπρογραματισμου της Stage 1 ρυθμισης δωθηκε overboost 1.6 στις 2200RPM κ κρατηθηκε σταθερη
πιεση 1.45bar με 1.3 κοφτη 5000RPM.
Το rail αφεθηκε στην εργοστασιακη πιεση στις υψηλες RPM, 160bar, ενω στις χαμηλομεσαιες αυξηθηκε κατα 10bar.
Ο κινητηρας φανηκε αρκετα ζωηρος χαμηλα εχοντας δυναμη μεχρις τις 5000RPM!
dyno run coming soon