To Grande Punto T-Jet 120hp αποτελείται από έναν κινητήρα της Fiat 1368cc 16ν εξοπλισμένος με τον στροβιλοσυμπιεστή της
IHI RHF3 vl37 παροχής μέχρι 150 άλογα. Τα εντόσθια του μοτέρ (έμβολα, μπιέλες. μέταλλα) είναι ακριβώς τα ίδια με των GP Abarth, 500 Abarth, Bravo T-jet, Mito.
Οι σχετικά ήπιοι εκκεντροφόροι κ η σχετικά μικρής παροχής τουρμπίνα δίνουν στο μοτέρ έναν χαμηλόροπο χαρακτήρα με σχεδόν αμελητέο Turbo lag.
Στο συγκεκριμένο μοτέρ έχουμε προχωρήσει σε αρκετά διαφορετικά setup.
Stage 1Setup 1) 1.45bar over από 2500-3300rpm, 1.1 στις 4000rpm κ σταδιακά πέφτουμε στο 0.68 στις 6000rpm, αποδίδοντας 146 - 148 άλογα με 27 κιλά ροπής με απαραίτητη χρήση 100αρας
Setup 2) Για συμβατικούς οδηγούς κ χρήση 95αρας ή 100αρας
1.25 over από 2200- 3800 κ σταδιακά στο 0.6 στις 6000rpm
Stage 2 - Abarth SetupΤurbo από Grande Punto Abarth, Mito 155, Bravo 155 IHI RHF3 P10.5 vl36. Αναπρογραμματισμός ECU(stage 2) + εξάτμιση. Απόδοση 185hp
+ re-profile cams. Απόδοση 190hp. Επιλογή 2ρη, Colombo Barriani cams Road Med Series (8.0mm – 248). Απόδοση 190+hp.
+wastgate aftermarket - εκτιμωμενη ισχυς ~200 - 205hp
Με την χρηση wastegate ειναι απαραιτητη η αλλαγη μπεκ η αλλιως η αυξηση του κυκλωματος πιεσης καυσιμου ανω των 4bar.
Περισσοτερα στο παρακατω λινκ
https://revlimit.forumgreek.com/forum-f8/topic-t67.htm