Μια κλασσικη μετατροπη σε Lacia Y ειναι η τοποθετηση κινητηρα απο Punto GT καθως μοιραζονται το ιδιο σασι. Την Υ αυτη την ονομαζαναι
Lancia Y GT. Στην συγκεκριμενη εφαρμογη τοποθετηθηκε κινητηρας GT1
Κινητηρας: 1372cc 8v
Διαμετρος χ Διαδρομη: 80.5mm x 67.4mm
Σχετικη συμπιεση 7.8:1
Εργοστασιακη Ιπποδυναμη 136hp @ 5750
Διαχειριση Bosch M2.9
Big turbo conversionΣφυριλατα εμβολα
Σφυριλατες μπιελες
Εκκεντροφορος Colombo Barriani Road Med
Coupe injectors
VR6 MAF
Intercooler
Garrett GT2560R
H σχετικη συμπιεση αυξηθηκε απο το 7.8:1 στο 8.5:1 (στα επιπεδα GT3)
O κινητηρας ρυθμιστηκε να λειτουργει σε πιεση μεχρι 1.7bar, καθως η κεφαλη δεν ειναι ροϊκως επεξεργασμενη αλλα και οι
καπακοβιδες ειναι εργοστασιακες!