Εργοστασιακα χαρακτηριστηκα κινητηρα:
Κυβικα: 1598cc - 16v
Διαμετρος χ Διαδρομη: 79 mm × 81.50 mm
Σχετικη συμπιεση: 8.8:1
Borg Wargner KKK03s Turbo
Εργοστασιακη Ιπποδυναμη 180hp @ 5500rpm
Εργοστασιακη Ροπη 230Nm @ 2000-5500 rpm
Hλεκτρονικη διαχειριση Bosch ME7.6.2
Stage 1st
Η Stage 1st εκδοση απαιτει ο κινητηρας να εφοδιαζεται απο συστημα εξατμισης turbo back και μεγαλυτερο IC. Σε περιπτωση
εντελως stock κινητηρα δεν αναλαμβανουμε βελτιωση extreme παρα μονο μια αρκετα Light εκδοση.
Με το εργοστασιακο IC ο εισερχομενος αερας ευκολα θερμονοταν αποτομα στους 70+ βαθμους κελσιου, οπου και κρατησαμε μια
επιφυλαξη για την αξιοπιστια του κινητηρα κατα τον αναπρογραμματισμο και προτινεται η τοποθετηση IC και μετα η αναβαθμιση!
Κατα τον αναπρογραμματισμο Stage 1st αυξηθηκε η πιεση υπερπληρωσης το 1.45bar με peak στις 3500 ενω σε περιπτωση που η θερμοκρασια
εισερχομενου αερα ειναι κατω απο 30*C η πιεση μπορει να φτασει στιγμιαια και 1.55 - 1.6bar, ενω στον κοφτη 7000RPM η πιεση ειναι περιπου 1bar!
Λογο του στενου turbine housing, το υψηλο backpressure στην πολλαπλη και την αδυναμια του κινητηρα να "αδειασει" απο καυσαεριο τους κυλινδους στις υψηλες στροφες επιλεξαμε να κρατησουμε αρκετα πλουσιο το μιγμα κοντα στον κοφτη χαρην αξιοπιστιας.
Ο MAF στις 7000rpm κατεγραφε 181g/sec!
dyno run coming soon...