Σημερα ολοκληρωθηκε το ρυθμισμα του συγκεκριμενου Grande Punto.
Το Stage 1st προγραμμα αυξησε την ιπποδυναμη στα ~118 αλογα, κρατωντας τα επιπεδα καπνου σε χαμηλα επιπεδα με στοχο την εξοικονομιση καυσιμου κ την αυξηση των επιδοσεων.
Συγκεκριμενα εργοστασιακα ο MAF sensor μετραγε 79g/sec, ενω μετα το remap 99g/sec!
H πιεση υπερπληρωσης κρατηθηκε σταθερη στο 1.5bar χαμηλα, αντιθετα με το peak της εργοστασιακης ρυθμισης δινοντας μια ομορφη αισθηση τραβηγματος απο χαμηλα.
Η πιεση του fuel rail παρεμεινε στα εργοστασιακα επιπεδα 120bar στις χαμηλες RPM με 160bar κοφτη!
Τελος το κλασσικο εργοστασιακο προβλημα με τα κοψιματα στις 2000 RPM εξαλειφθηκε