Το VW Golf GT εφοδιαζεται με εναν υπερτετραγωνο κινητηρα 76.5 χ 75.4, 1390cc με υψηλη σχεση συμπιεσης 10:1 κ αμεσο ψεκασμο που αποδιδει ιδιαιτερα στις υψηλες RPM. Ο turbo-compressor κινητηρας περιλαμβανει turbo της Borg Wargner KKK03
O συγκεκριμενος κινητηρας εργοστασιακα λειτουργει σε πολυ φτωχα μιγματα, στοιχειομετρικο 14.7:1 στις χαμηλες RPM κ στις υψηλες 14.2:1. Το τοσο φτωχο μιγμα μιγμα εχει σαν αποτελεσμα το αυξημενο πυρομετρο ανω των 1000 βαθμων.
Η ηλεκτρονικη διαχειριση γινεται απο την Ηλεκτρονικη μοναδα ψεκασμου Bosch MED9
Stage 1st
Setup 1st: intake + remap
Με τον αναπρογραμματισμο εμπλουτισαμε το μιγμα στα σωστα επιπεδα ωστε με την αυξηση αποδοσης να εχουμε κ πτωση του πυρομετρου υπο των 1000 *C. Επισης ο αμεσος ψεκασμος σε σχεση με την υψηλη σχεση συμπιεσης επετρεψε στον κινητηρα να δεχτει ακρετες μοιρες στην προπορεια αναφλεξης (Advance Timing) κ ειδικα στις υψηλες RPM χωρις την παραμικρη ταση για προαναφλεξη κ timing retard απο τον knock sensor.
Η πιεση ρυθμιστηκε ως εξης
3200 1.50
3500 1.45
4000 1.40
5000 1.30
6000 1.15
7000 1.05
Σε ολο το φασμα των στροφων η πιεση υπερπληρωσης παραμενει πανω απο 1bar στην πολλαπλη!
Εκτιμωμενη ισχυς ~210 αλογα
Full Stage 1st
IC
Exhaust
Intake
Power output 230hp
dyno run coming soon