Revlimit Forum
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.



 
ΦόρουμLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

 

 VW Golf 5 GT - 170hp

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Revlimit
Admin
Revlimit


Αριθμός μηνυμάτων : 324
Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009
Ηλικία : 37
Τόπος : Patra

VW Golf 5 GT - 170hp Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: VW Golf 5 GT - 170hp   VW Golf 5 GT - 170hp Icon_minitimeΤρι Δεκ 29, 2009 3:54 am

Το VW Golf GT εφοδιαζεται με εναν υπερτετραγωνο κινητηρα 76.5 χ 75.4, 1390cc με υψηλη σχεση συμπιεσης 10:1 κ αμεσο ψεκασμο που αποδιδει ιδιαιτερα στις υψηλες RPM. Ο turbo-compressor κινητηρας περιλαμβανει turbo της Borg Wargner KKK03
O συγκεκριμενος κινητηρας εργοστασιακα λειτουργει σε πολυ φτωχα μιγματα, στοιχειομετρικο 14.7:1 στις χαμηλες RPM κ στις υψηλες 14.2:1. Το τοσο φτωχο μιγμα μιγμα εχει σαν αποτελεσμα το αυξημενο πυρομετρο ανω των 1000 βαθμων.

Η ηλεκτρονικη διαχειριση γινεται απο την Ηλεκτρονικη μοναδα ψεκασμου Bosch MED9

Stage 1st

Setup 1st: intake + remap
Με τον αναπρογραμματισμο εμπλουτισαμε το μιγμα στα σωστα επιπεδα ωστε με την αυξηση αποδοσης να εχουμε κ πτωση του πυρομετρου υπο των 1000 *C. Επισης ο αμεσος ψεκασμος σε σχεση με την υψηλη σχεση συμπιεσης επετρεψε στον κινητηρα να δεχτει ακρετες μοιρες στην προπορεια αναφλεξης (Advance Timing) κ ειδικα στις υψηλες RPM χωρις την παραμικρη ταση για προαναφλεξη κ timing retard απο τον knock sensor.

Η πιεση ρυθμιστηκε ως εξης
3200 1.50
3500 1.45
4000 1.40
5000 1.30
6000 1.15
7000 1.05

Σε ολο το φασμα των στροφων η πιεση υπερπληρωσης παραμενει πανω απο 1bar στην πολλαπλη!

Εκτιμωμενη ισχυς ~210 αλογα


Full Stage 1st
IC
Exhaust
Intake

Power output 230hp

dyno run coming soon
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.revlimit.gr
 
VW Golf 5 GT - 170hp
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Revlimit Forum :: Βελτιώσεις - Chiptuning :: VW-
Μετάβαση σε: