Το Project περιλαμβανει:
GT2554R
external wastegate 38mm
χταποδι
εξατμιση 70μμ
μπεκ 380cc/min
Πτωση συμπιεσης στο 9.2:1
Eκκεντροφοροι απο Panta 1.4 100hp
Παντεντα στην κεφαλη για ασφαλες στροφαρισμα 7300RPM
Υπαρχει η δυνατοτητα, κατοπιν επιλογης, ελγεγχου πληρως της πιεσης και του external μεσω της Ν75 ή μεσω boost contol (πχ AVC-R)
Στην περιπτωση που θα ελεγχεται η πιεση μεσω της Ν75, η επιλογη SPORT μας χρησιμευει σαν ενα boost control δινοντας μας την
δυνατοτητα να εχουμε 2 διαφορετικες πιεσεις!
Ο κινητηρας ειναι εργοστασιακος πλην της ριγμενης συμπιεσης απο το 9.8:1 στο 9.2:1
H πιεση τουρμπο ρυθμιστηκε στο 1.3 σταθερο μεχρι κοφτη στροφων 7300 RPM, ενω το μοτερ εχει φουλ πιεση απο τις 4300 - 4400 RPM
δινοντας ενα σχετικα καλο φασμα λειτουργιας στον κινητηρα!
dyno run coming soon...