| Abarth Punto EVO | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Revlimit Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 324 Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009 Ηλικία : 37 Τόπος : Patra
| Θέμα: Abarth Punto EVO Πεμ Ιουν 24, 2010 2:22 am | |
| Η Fiat ξεκινησε με μια μεγαλη καινοτομια κατασκευαζοντας για πρωτη φορα στην Ιστορια της αυτοκινησης του κινητηρες DOHC το 1912. Στην συνεχεια ηταν η πρωτη αυτοκινητοβιομηχανια που πατενταρισε, εξελιξε κ εγακτεστησε ενα πληρως λειτουργικο συστημα μεταβλητου χρονισμου βαλβιδων αλλα και μεταβλητου βυθισματος, το οποιο αναπτυχθηκε απο τον Giovanni Torazza την δεκαετια του 1960! Στην συνεχεια ηρθε η μεγαλη εφευρεση της Fiat, η τεχνολογια Common Rail στους πετρελαιοκινητηρες, η οποια αναπτυχθηκε αρκετα με την βοηθεια της Magnetti Marelli το 1990, ενω η Saab κ η Opel χρησιμοποιει Fiat Multijet πετρελαιοκινητηρες. Ομως λογο οικονομικων δυσχεριων η Fiat πουλησε την πατεντα στην Bosch η οποια με την συνεργασια της VW εξελιξαν του δικους τους πετρελαιοκινητηρες αλλα κ τους βενζινοκινητηρες TFSI/TSI Τελος η Fiat ηρθε το 2009 με την εφευρεση την multiair τεχνολογιας... To Abarth Punto EVO ειναι εφοδιασμενο με τον Fire κινητηρα της Fiat 1368cc εξελιγμενο με την τεχνολογια Multiair. H τεχνολογια multiair χαρακτηριζεται απο την ελλειψη πεταλουδας καθως το φορτιο μεταβαλλεται απο συνεχως μεταβαλλομενο χρονισμο βαλβιδων αλλα κ το συνεχομενα μεταβαλομενο βυθμισμα τους ( thottleless system)! Το παρακατω βιντεο εξηγει πολλα αρκετα παραστατικα https://www.youtube.com/watch?v=5IrPcmMHqHEΕπισης ενα κινουμενο σκιτσακι O Turbo κινητηρας εχει τα εξης χαρακτηριστικα Κινητηρας: 1368cc 16v Διαμετρος χ Διαδρομη: 72mm x 84mm Σχετικη συμπιεση: 9.8:1 Συνεχης μεταβαλομενος χρονισμος κ βυθμισματος βαλβιδων Ο στροβιλοσυμπιεστης ειναι της Garrett με κωδικο GT1446s οπου η παροχη του μπορει να ξεπερασει τα 220 αλογα! Η ηλεκτρονικη διαχειριση γινεται απο την Magnetti Marelli Συντομα θα ανακοινωθουν αρκετες λυσεις βελτιωσης για τους Multiair κινητηρες απο την Revlimit! Stay tuned... | |
|
| |
GAS
Αριθμός μηνυμάτων : 13 Ημερομηνία εγγραφής : 10/04/2010 Ηλικία : 40 Τόπος : Αθήνα
| Θέμα: Απ: Abarth Punto EVO Δευ Ιουλ 12, 2010 2:31 pm | |
| | |
|
| |
Revlimit Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 324 Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009 Ηλικία : 37 Τόπος : Patra
| Θέμα: Απ: Abarth Punto EVO Δευ Ιουλ 12, 2010 2:38 pm | |
| Η Abarth ξερει καλα τι φτιαχνει... | |
|
| |
GAS
Αριθμός μηνυμάτων : 13 Ημερομηνία εγγραφής : 10/04/2010 Ηλικία : 40 Τόπος : Αθήνα
| Θέμα: Απ: Abarth Punto EVO Δευ Ιουλ 12, 2010 3:31 pm | |
| | |
|
| |
andrew
Αριθμός μηνυμάτων : 2 Ημερομηνία εγγραφής : 07/07/2010 Ηλικία : 36 Τόπος : athens
| Θέμα: Απ: Abarth Punto EVO Τρι Ιουλ 13, 2010 7:17 pm | |
| φωτη αφου το abarth evo φοραει την τουρμπινα του GPA SS αυτο σημαινει πως τα 210 αλογα σαν 1ο σταδιο+ic θα ειναι εφικτο νουμερο ετσι? | |
|
| |
Revlimit Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 324 Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009 Ηλικία : 37 Τόπος : Patra
| Θέμα: Απ: Abarth Punto EVO Τρι Ιουλ 13, 2010 7:23 pm | |
| 220 βγαζει το GPA με προγραμμα κ catback εξατμιση (μαμα καταλυτη), το multiair ισως να φτασει τα 225 - 230. Και αυτο γιατι υπαρχουν μικροτερες ροικες απωλειες! | |
|
| |
andrew
Αριθμός μηνυμάτων : 2 Ημερομηνία εγγραφής : 07/07/2010 Ηλικία : 36 Τόπος : athens
| Θέμα: Απ: Abarth Punto EVO Τετ Ιουλ 14, 2010 1:21 pm | |
| πολυ καλα αλογα!!!αντε να ερθει να το δουμε και απο κοντα. | |
|
| |
GAS
Αριθμός μηνυμάτων : 13 Ημερομηνία εγγραφής : 10/04/2010 Ηλικία : 40 Τόπος : Αθήνα
| Θέμα: Απ: Abarth Punto EVO Παρ Ιουλ 16, 2010 11:50 am | |
| | |
|
| |
Revlimit Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 324 Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009 Ηλικία : 37 Τόπος : Patra
| Θέμα: Απ: Abarth Punto EVO Παρ Ιουλ 16, 2010 4:07 pm | |
| Καλα το σαλονι ειναι αλλου!
Αλλα αυτο το μικρο λεβιεδακι μπροστα απο τον λεβιε των ταχυτητων δεν ξερω τι ειναι!
Για να δουμε τι θα γινει με αυτα τα Marrelli ηλεκτρικα! | |
|
| |
GAS
Αριθμός μηνυμάτων : 13 Ημερομηνία εγγραφής : 10/04/2010 Ηλικία : 40 Τόπος : Αθήνα
| Θέμα: Απ: Abarth Punto EVO Παρ Ιουλ 16, 2010 4:40 pm | |
| το λεβιεδακι μπροστα απο τον επιλογέα ειναι σαν το DNA της μιτο... απλα το σπρωχνεις μπροστα και επιλεγεις sport συμπεριφορα (αλλαγη στην συμπεριφορά και σε αποκριση του αυτοκινητου στο γκαζι, σε ροπη κλπ..) πιστευεις οτι αυτο το αμαξι με αυτη την τεχνολογια μπορει να βελτιωθει καλυτερα απο το παλιο SS..? καλο θα ηταν να μαθω πριν το παρω..! | |
|
| |
Revlimit Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 324 Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009 Ηλικία : 37 Τόπος : Patra
| Θέμα: Απ: Abarth Punto EVO Παρ Ιουλ 16, 2010 4:52 pm | |
| Κοιταξε, η Marrelli (tων multiair) εχει εξελιχθει αρκετα. Ομως ο Bosch ME7 (των T-Jet) με το εξαιρετικα εξυπνο Boost model το οποιο ειναι σαν των MED17 ειναι αναντικαταστατος! Ομως με τον καιρο θα δουμε τι μπορει να γινει αλλα κ τι δυνατοτητες εχει! | |
|
| |
GAS
Αριθμός μηνυμάτων : 13 Ημερομηνία εγγραφής : 10/04/2010 Ηλικία : 40 Τόπος : Αθήνα
| Θέμα: Απ: Abarth Punto EVO Πεμ Σεπ 30, 2010 6:25 pm | |
| | |
|
| |
GAS
Αριθμός μηνυμάτων : 13 Ημερομηνία εγγραφής : 10/04/2010 Ηλικία : 40 Τόπος : Αθήνα
| Θέμα: Απ: Abarth Punto EVO Πεμ Σεπ 30, 2010 11:26 pm | |
| | |
|
| |
Revlimit Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 324 Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009 Ηλικία : 37 Τόπος : Patra
| Θέμα: Απ: Abarth Punto EVO Παρ Οκτ 01, 2010 3:34 am | |
| ειναι super....
Πανεμορφο, απλα συνεχιζω να εχω ενδοιασμους για τον εμπρος προφυλακτηρα! | |
|
| |
GAS
Αριθμός μηνυμάτων : 13 Ημερομηνία εγγραφής : 10/04/2010 Ηλικία : 40 Τόπος : Αθήνα
| Θέμα: Απ: Abarth Punto EVO Σαβ Οκτ 02, 2010 6:20 pm | |
| εμενα παλι με νοιάζει τι θα κανει με τον ανταγωνισμό του.. και οχι ο προφυλακτήρας!!! πως λες να τα παει με ibiza cupra, polo gti κλπ? | |
|
| |
| Abarth Punto EVO | |
|