Χαρακτηριστηκα στοκ κινητηρα
Διαμετρος χ Διαδρομη : 84μμ χ 72μμ
Σχετικη συμπιεση : 9.7:1
Κυβικα :1596cc, 8valve
Ιπποδυναμη 103.4PS @ 5500RPM
Ροπη 15.3krg*m @ 3900RPM
Μοναδα ψεκασμου Bosch DME 1.7
To turbo kit περιλαμβανει
Turbo Garret GT25
Πολλαπλη εξαγωγης με πλακακι Τ25
downpipe 63.5mm
μπεκ παροχης ~ 300cc
Larger MAF case
Το κιτ εγκαθισταται σε στοκ κινητηρα!
Με τον αναπρογραμματισμο καλιμπραριστηκε ο μεγαλυτερος μετρητης αερα κ τα μεγαλυτερα μπεκ αλλα κ εμπλουτιστηκε
το καυσιμο σε ασφαλη επιπεδα για τα στοκ ατμοσφαιρικα εμβολα!
Ο κινητηρας δουλευει σε πιεσεις 0.6bar overboost κ 0.5bar σταθερο παραγοντας περιπου 150 - 160 αλογα! Λογο της εργοστασιακα χαμηλης σχεσης συμπιεσης υπαρχει η δυνατοτητα να αυξηθη η πιεση υπερπληρωσης κατα 0.2 - 0.3bar!