| Bravo T-Jet 120hp | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Revlimit Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 324 Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009 Ηλικία : 37 Τόπος : Patra
| Θέμα: Bravo T-Jet 120hp Κυρ Αυγ 30, 2009 1:57 am | |
| To Bravo T-Jet 120hp εφοδιάζεται με τον κλασσικό T-Jet κινητήρα 1368cc 16ν υπερτροφοδοτούμενος από τον στροβιλοσυμπιεστή ΙΗΙ RHF3 vl37/P10.5 παροχής μέχρι 150hp.
Stage 1st Φίλτρο + Αναπρογραμματισμός 95 octane Setup: 1.25bar overboost, Εκτιμώμενη ισχύς 143hp 23 - 24kgr ροπή 100 octane Setup: 1.45bar overboost, Εκτιμώμενη ισχύς 147hp 26 - 27kgr ροπή
Stage 2 - Bravo 155 Setup Turbo απο Bravo 155, MiTo 150, GP Abarth, 500 Abarth IHI RHF3 vl36 P10.5 ή IHI RHF3 vl38 P10.5
Turbo + αναπροραμματισμος -> 178-180hp Turbo + exhaust + αναπρογραμματισμο -> 185hp | |
|
| |
alex20
Αριθμός μηνυμάτων : 5 Ημερομηνία εγγραφής : 08/11/2011
| Θέμα: bravo 120 Τρι Νοε 08, 2011 11:20 am | |
| καλημερα θα ηθελα να κανω μερικες ερωτησουλες για το bravo to 120.. σκεφτομαι να το φτιαξω λιγακι στα μετρα μου οχι πολλα πολλα γιαυτο δεν προχωραω και σε αλλαγη τουρμπινας σε vl 36.αυτα που εχω στο προγραμα να αλλαξω ειναι ενα dp 63.5 μεχρι το σπιραλ με 200 καταλυτη και ενα τελικο ελευθερο μπορει να μπει και απο punto Ss μικρη η διαφορα νομιζω. η τοποθετηση westegate ειναι απαρετητη για να κρατησω λιγο παραπανω πιεση με την μικρη τουρμπινα που εχω??? γενικα το αμαξι δεν θελω να το δουλευω πανω απο τις 5,500 με 6000 σαλ.. και δεν θελω να κανω υθμισμα για 100ρα κατι ενδιαμεσο εαν ειναι αυτο δυνατον να γινει!
για ολα τα παραπανω που ειπα ενοητε οτι θα γινει και επαναπρογραμματισμος της ecu.
σε τι πιεση πιστευετε οτι μπορω να δουλεψω ετσι και safe ομως και με τι ροπη??στο περιπου.. | |
|
| |
Revlimit Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 324 Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009 Ηλικία : 37 Τόπος : Patra
| Θέμα: Απ: Bravo T-Jet 120hp Τρι Νοε 08, 2011 2:07 pm | |
| H εργοστασιακη εξατμιση ειναι υπεραρκετη για την μαμα 120αρα τουρμπινα. Τοποθετωντας μια νεα εξατμιση και αρκετα μεγαλη σαν την 63.5 που λετε θα σας ριξει λιγο την ροπη στα χαμηλα και μεσαια περιπου 0.5-1kgr*m!
Επισης στις 120αρες αποφευγουμε τις wastegate για λογους αξιοπιστιας της τουρμπινας, εαν θελετε μπορειτε να τοποθετησετε βεβαια καθως θα εχετε και λιγο κερδος αλλα και μεγαλη καταπονηση τουρμπο!
Η δυνατοτητα προσαρμοζομενου προγραμματος 95/100 ειναι εφικτη!
Η πιο αποδοτικη και σωστη λυση ειναι Φιλτρο-Προγραμμα και προαιρετικα dp με τον καταλυτη απο κατω! | |
|
| |
alex20
Αριθμός μηνυμάτων : 5 Ημερομηνία εγγραφής : 08/11/2011
| Θέμα: Απ: Bravo T-Jet 120hp Τρι Νοε 08, 2011 5:58 pm | |
| ποια θα ηταν η καταλληλη διαμετρος για dp an to 63.5 ειναι μεγαλο?αν δεν κανω λαθος το μαμα ειναι 54???με ενα dp + 200καταλυτη φιλτρο και προγραμμα σε τι πιεσουλες θα μπορω να δουλεψω safe και τι περιπου ροπη?
γενικα τι πιστευετε οτι θα πρεπει να εχει πανω εναι 120ρι ωστε να ειναι ''καλοστημενο'' ??
η vl37 εχει θεματα με ραγισματα και τετοια οταν μπει προγραμμα?? | |
|
| |
Revlimit Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 324 Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009 Ηλικία : 37 Τόπος : Patra
| Θέμα: Απ: Bravo T-Jet 120hp Τρι Νοε 08, 2011 11:00 pm | |
| Το εργοστασιακο dp ειναι 67μμ μεχρι τον καταλυτη και μετα γινεται 54μμ μεχρι το καρτερ ενω απο κει και μεχρι το μεσαιο γινεται 51μμ. Στην συνεχεια απο το μεσαιο μεχρι το τελικο επανερχεται στα 54μμ. Για αποκλειστικη χρηση vl37 συστηνω 60αρι dp και καταλυτη απο κατω.
Για το θεμα ρυθμισης πρεπει να γνωριζω τι καυσιμο θα δουλευετε
ολες οι vl κανουν ριγματα στο μαντεμι αναμεσα απο την WG και την φτερωτη με εργοστασιακο προγραμμα η με αλλο!
Συγκεκριμενα εαν εχετε περιπου 35000-40000χλμ και ειστε λιγο πιο "σκληρος" χρηστης, τοτε σιγουρα εχετε ριγμα!
Εχει παρατηρηθει οτι τα ριγματα που κανουν οι vl δεν επηρεαζουν την αποδοση! | |
|
| |
alex20
Αριθμός μηνυμάτων : 5 Ημερομηνία εγγραφής : 08/11/2011
| Θέμα: Απ: Bravo T-Jet 120hp Τετ Νοε 09, 2011 10:05 am | |
| η βενζινη που βαζω ειναι 97αρα(ετσι λενε τουλαχιστον)απλα βαζω και 100ρα δλδ προσπαθω να εχω μεσα 60%97αρα και% κατοσταρα.. απο το ιδιο πρατηριο παντα..ετσι οποια και απο τις να ειναι μουφα να εχω μια καλη βενζινη μεσα στην ουσια η μια να διορθωνη την αλλη και κατα καιρους χρησημοποιο και καθαρο ασετον για καθαρισμο τον μπεκ(κανει δουλεια η τζαμπα παιδευομαι??)
το αμαξι εχει 90,000 αλλα με πολυ νορμαλ χρηση...αλλα οταν πω να το τρεξω μια φορα τον χρονο..το τρεχω οσο παει.. οποτε το ριγμα ειναι σιγουρο...
υπαρχει τροπος να κλεισει το ριγμα????
σιγνωμη για τις πολλες ερωτησεις απλα θελω να κανω κατι καλο..και θελω να εχω τα παντα ετοιμα πριν τοποθετησουμε το προγραμμα ετσι οστε να μην ξαναθελει ρυθμησμα με καθε αλλαγη που θα κανω.. | |
|
| |
Revlimit Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 324 Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009 Ηλικία : 37 Τόπος : Patra
| Θέμα: Απ: Bravo T-Jet 120hp Τετ Νοε 09, 2011 11:57 am | |
| τα ριγματα που κανουν οι συγκεκριμενες τουρμπινες δεν δημιουργουν προβλημα στην αξιοπιστια και στην αποδοση γιαυτο και δεν τα θεωρουμε ανησυχιτικα | |
|
| |
alex20
Αριθμός μηνυμάτων : 5 Ημερομηνία εγγραφής : 08/11/2011
| Θέμα: Απ: Bravo T-Jet 120hp Τετ Νοε 09, 2011 12:14 pm | |
| ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας και για την βοηθεια μια ακομα ερωτηση..σιγουρα το μαμα dp ειναι 67???μεχρι τον καταλυτη???αν ναι τοτε γιατι να βαλω μικροτερο.??
και κατι αλλο κανω που κανω dp να το κανω ολο 60 μεχρι στο σπιραλ?βοηθαει αυτο η τζαμπα λεφτα? | |
|
| |
Revlimit Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 324 Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009 Ηλικία : 37 Τόπος : Patra
| Θέμα: Απ: Bravo T-Jet 120hp Τετ Νοε 09, 2011 12:30 pm | |
| μα δεν βαζουμε μικροτερο, απλα κραταμε το 67αρι και απο κει κ μετα το κανουμε 60 η 63.5, εξαρταται η εφαρμογη! | |
|
| |
alex20
Αριθμός μηνυμάτων : 5 Ημερομηνία εγγραφής : 08/11/2011
| Θέμα: Απ: Bravo T-Jet 120hp Τετ Νοε 09, 2011 1:03 pm | |
| ευχαριστω πολυ και παλι..απλα θα ηθελα αν μπορουσατε να μ στειλετε με πμ εναν τηλ για να μιλησουμε για προγραμμα οταν τελειωσει το dp.. | |
|
| |
Revlimit Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 324 Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009 Ηλικία : 37 Τόπος : Patra
| Θέμα: Απ: Bravo T-Jet 120hp Τετ Νοε 09, 2011 1:07 pm | |
| | |
|
| |
bougiou
Αριθμός μηνυμάτων : 2 Ημερομηνία εγγραφής : 01/07/2012
| Θέμα: Απ: Bravo T-Jet 120hp Κυρ Ιουλ 01, 2012 7:49 pm | |
| Καλησπερα κι απο εμενα, εχω μερικες ερωτησουλες οταν λες εξατμιση για το stage 2 τι ακριβως εννοεις? εχω ηδη τελικο με φ55 και θελω να αλλαξω to downpipe , εχω ενα 63.5 για τον καταλυτη απο κατω το ερωτημα ειναι τι καταλυτη να βαλω? αξιζει να βαλω μεταλικο ή εναν κεραμικο μεγαλο? θα εχω προβλημα με τα καυσαερια? καπου διαβασα οτι για τα αλογα που θα φθασω αν δεν εχω σκοπο για παραπανω μπορω να βαλω εναν κεραμικο μεγαλο που θα μου κοστισει και λιγοτερα και θα εχω το κεφαλι μου ησυχο απο καυσαερια. ετοιμαζομαι να παρω και μια vl 36 και καπου τον αυγουστο θα γινει το τελικο παντρεμα, συνεργαζεσαι με καποιον απο θεσσαλονικη για τον προγραμματισμο? και τι κοστος περιπου να υπολογιζω? ευχαριστω για τον χρονο σου | |
|
| |
Revlimit Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 324 Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009 Ηλικία : 37 Τόπος : Patra
| Θέμα: Απ: Bravo T-Jet 120hp Πεμ Αυγ 02, 2012 2:17 pm | |
| καλησπερα,
Η εξατμιση για ενα σωστο vl36 setup πρεπει να ειναι το λιγοτερο 60μμ ολη. Ενας μεταλλικος 200αρης ειναι ΟΚ | |
|
| |
| Bravo T-Jet 120hp | |
|