Revlimit Forum
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.



 
ΦόρουμLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

 

 Bravo T-Jet 155hp

Πήγαινε κάτω 
3 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Revlimit
Admin
Revlimit


Αριθμός μηνυμάτων : 324
Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009
Ηλικία : 37
Τόπος : Patra

Bravo T-Jet 155hp Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Bravo T-Jet 155hp   Bravo T-Jet 155hp Icon_minitimeΚυρ Αυγ 30, 2009 2:05 am

To Bravo T-Jet 155hp εφοδιάζεται με τον κλασσικό T-Jet κινητήρα 1368cc 16ν υπερτροφοδοτούμενος από τον στροβιλοσυμπιεστή ΙΗΙ RHF3 vl36/P10.5 παροχής μέχρι 180hp. Τα εντόσθια του μοτέρ (έμβολα, μπιέλες. μέταλλα) είναι ακριβώς τα ίδια με των 500 Abarth, GP T-jet 120/150, Mito.

Στο συγκεκριμένο αμάξι έχουμε προχωρήσει σε αρκετά διαφορετικά setup καθώς μας δίνει πολλές επιλογές η επιλογή Sport. Πιο συγκεκριμένα, με την επιλογή αυτή πατώντας δηλαδή το κουμπί Sport επιλέγεται ένα άλλο σύμπλεγμα χαρτών στην ECU με αποτέλεσμα να μας δίνεται η δυνατότητα να έχουμε "2 διαφορετικά προγράμματα".

Stage 1
Intake + exhaust + αναπρογραμματισμος

Στο Sport OFF επιλέχθηκε μία γραμμική ρύθμιση με 1.1bar over κ 1bar σταθερό

Στο Sport ON ρυθμίστηκε με 1.5 over, 1.3 σταθερό κ 0.95 στις 6000
εκτιμώμενη ισχύς/ροπή 190hp/30kgr ροπη

Επισης μπορει το Sport OFF να παραμεινει εργοστασιακο κ να δωθει Boost μονο στο Sport ON.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.revlimit.gr
gathanasiou




Αριθμός μηνυμάτων : 4
Ημερομηνία εγγραφής : 21/10/2010

Bravo T-Jet 155hp Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Bravo T-Jet 155hp   Bravo T-Jet 155hp Icon_minitimeΠεμ Οκτ 21, 2010 12:13 pm

Revlimit έγραψε:
To Bravo T-Jet 155hp εφοδιάζεται με τον κλασσικό T-Jet κινητήρα 1368cc 16ν υπερτροφοδοτούμενος από τον στροβιλοσυμπιεστή ΙΗΙ RHF3 vl36/P10.5 παροχής μέχρι 180hp. Τα εντόσθια του μοτέρ (έμβολα, μπιέλες. μέταλλα) είναι ακριβώς τα ίδια με των 500 Abarth, GP T-jet 120/150, Mito.

Στο συγκεκριμένο αμάξι έχουμε προχωρήσει σε αρκετά διαφορετικά setup καθώς μας δίνει πολλές επιλογές η επιλογή Sport. Πιο συγκεκριμένα, με την επιλογή αυτή πατώντας δηλαδή το κουμπί Sport επιλέγεται ένα άλλο σύμπλεγμα χαρτών στην ECU με αποτέλεσμα να μας δίνεται η δυνατότητα να έχουμε "2 διαφορετικά προγράμματα".

Stage 1
Intake + exhaust + αναπρογραμματισμος

Στο Sport OFF επιλέχθηκε μία γραμμική ρύθμιση με 1.1bar over κ 1bar σταθερό

Στο Sport ON ρυθμίστηκε με 1.5 over, 1.3 σταθερό κ 0.95 στις 6000
εκτιμώμενη ισχύς/ροπή 190hp/30kgr ροπη

Επισης μπορει το Sport OFF να παραμεινει εργοστασιακο κ να δωθει Boost μονο στο Sport ON.
Πολύ καλημέρα σας!
Ειμαι νέο μέλος και μόλις σήμερα διάβασα το post. Επειδή είμαι κάτοχος ενός fiat bravo t-jet 150 θα με ενδιέφερε μια βελτίωση όμως το αντικείμενο μου είναι παντελώς άγνωστο και τεχνικά και οικονομικά. Θα ήθελα τα φώτα σας!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Revlimit
Admin
Revlimit


Αριθμός μηνυμάτων : 324
Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009
Ηλικία : 37
Τόπος : Patra

Bravo T-Jet 155hp Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Bravo T-Jet 155hp   Bravo T-Jet 155hp Icon_minitimeΠεμ Οκτ 21, 2010 4:06 pm

Καλησπερα σας,

Για τι επιπεδου βελτιωση θα θελατε να ενημερωθειτε? Stage 1st η Big turbo?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.revlimit.gr
gathanasiou




Αριθμός μηνυμάτων : 4
Ημερομηνία εγγραφής : 21/10/2010

Bravo T-Jet 155hp Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Bravo T-Jet 155hp   Bravo T-Jet 155hp Icon_minitimeΠεμ Οκτ 21, 2010 4:25 pm

Revlimit έγραψε:
Καλησπερα σας,

Για τι επιπεδου βελτιωση θα θελατε να ενημερωθειτε? Stage 1st η Big turbo?

Θα ήθελα να ενημερωθώ για το 1st Stage.
Λάβετε υπ' όψη ότι δεν το ''ριμάζω'' μέσα στην πόλη (μερικές φορές το ζορίζω). Εκεί πού το φέρνω στο όριά του όμως έιναι στην εθνική. Δεν ξέρω αν σας βοηθάει αυτό. Το αναφέρω αυτό μήπως σας βοηθήσει για το τι έιναι αυτό που ταιριάζει περισσότερο. Επίσης δεν έχει πειραχτεί τίποτα στο αυτοκίνητο μέχρι τώρα.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Revlimit
Admin
Revlimit


Αριθμός μηνυμάτων : 324
Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009
Ηλικία : 37
Τόπος : Patra

Bravo T-Jet 155hp Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Bravo T-Jet 155hp   Bravo T-Jet 155hp Icon_minitimeΠεμ Οκτ 21, 2010 4:59 pm

Λοιπον,

για stage 1st βελτιωση δεν ειναι απαραιτητο να αλλαχθει ολη η εξατμιση, ομως προαιρετικα μπορειτε να τοποθετησετε ενα
downpipe 63.5mm μεχρι το σπιραλ με ενα πιο ελευθερο καταλυτη.
Με το dp θα κερδισετε περιπου 10 αλογα στα χαμηλο μεσαια, ενω στο peak της δυναμης περιπου 1-2 αλογα, δηλαδη στο dyno το απολυτο νουμερο θα ειναι +1-2 αλογα, ενω στα μεσαι η καμπυλη θα γεμισει αρκετα με ροπη της ταξης +10-15Nm

Με τον αναπρογραμματισμο και φυσικα ενα ρυθμισμα για προστασια του κινητηρα στις τελικες μιας και ειναι το ατου σας
ο κινητηρας θα αποδωσει αναλογα:
*ρυθμισμα απλης 95αρας περιπου 175 - 178 αλογα
*ρυθμισμα 100αρας περιπου 180 - 182 αλογα
Η ροπη και στις 2 περιπτωσεις θα ειναι στα 29κιλα 1.4over ή 30κιλα 1.5over, αντιστοιχα!

Full boost απο 2500RPM δινοντας τον ροπατο χαρακτηρα που λειπει απο το βαρυ Bravo!

Φυσικα εχουμε την δυνατοτητα να ρυθμισουμε ξεχωριστα Sport ON και OFF αναλογα με τα θελω σας, οπως και το ρυθμισμα θα ειναι custom στα μετρα σας!

Με τιμη,
Λεκατσας Φωτης
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.revlimit.gr
gathanasiou




Αριθμός μηνυμάτων : 4
Ημερομηνία εγγραφής : 21/10/2010

Bravo T-Jet 155hp Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Bravo T-Jet 155hp   Bravo T-Jet 155hp Icon_minitimeΠαρ Οκτ 22, 2010 8:32 am

Revlimit έγραψε:
Λοιπον,

για stage 1st βελτιωση δεν ειναι απαραιτητο να αλλαχθει ολη η εξατμιση, ομως προαιρετικα μπορειτε να τοποθετησετε ενα
downpipe 63.5mm μεχρι το σπιραλ με ενα πιο ελευθερο καταλυτη.
Με το dp θα κερδισετε περιπου 10 αλογα στα χαμηλο μεσαια, ενω στο peak της δυναμης περιπου 1-2 αλογα, δηλαδη στο dyno το απολυτο νουμερο θα ειναι +1-2 αλογα, ενω στα μεσαι η καμπυλη θα γεμισει αρκετα με ροπη της ταξης +10-15Nm

Με τον αναπρογραμματισμο και φυσικα ενα ρυθμισμα για προστασια του κινητηρα στις τελικες μιας και ειναι το ατου σας
ο κινητηρας θα αποδωσει αναλογα:
*ρυθμισμα απλης 95αρας περιπου 175 - 178 αλογα
*ρυθμισμα 100αρας περιπου 180 - 182 αλογα
Η ροπη και στις 2 περιπτωσεις θα ειναι στα 29κιλα 1.4over ή 30κιλα 1.5over, αντιστοιχα!

Full boost απο 2500RPM δινοντας τον ροπατο χαρακτηρα που λειπει απο το βαρυ Bravo!

Φυσικα εχουμε την δυνατοτητα να ρυθμισουμε ξεχωριστα Sport ON και OFF αναλογα με τα θελω σας, οπως και το ρυθμισμα θα ειναι custom στα μετρα σας!

Με τιμη,
Λεκατσας Φωτης

Κύριε Λεκατσά,

καλημέρα σας. Απ' ότι καταλαβαίνω δεν είναι απολύτος απαραίτητο να ασχοληθώ με την εξάτμιση.
Όταν λέτε *ρυθμισμα απλης 95αρας περιπου 175 - 178 αλογα
και *ρυθμισμα 100αρας περιπου 180 - 182 αλογα* εννοείτε ότι πρέπει να επιλέξω ανάμεσα στα δύο ή γίνονται και οι δύο ρυθμίσεις μαζί και απλά αυτές οι τιμές ισχύουν ανάλογα με τί βενζίνη επιλέγω να χρησιμοποιήσω κάθε φορά; Επίσης, μπορείτε να μου εξηγήσετε λίγο τι εννοείτε ότι εχουμε την δυνατοτητα να ρυθμισουμε ξεχωριστα Sport ON και OFF αναλογα με τα θελω μου;
Υπενθιμίζω την άγνοιά μου και σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.
Κάτι τελευταίο: θέλω να πιστεύω ότι μία τέτοια επέμβαση δεν θα μου δημιουργήσει μελλοντικά προβλήματα που θα με κάνουν να το μετανοιώσω.
Επίσης μπορείτε να μου δόσετε μία εικόνα για το κόστος (για να πάρω μια κρυάδα);

Με φιλικούς χαιρετισμούς
Αθανασίου Γιώργος
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Revlimit
Admin
Revlimit


Αριθμός μηνυμάτων : 324
Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009
Ηλικία : 37
Τόπος : Patra

Bravo T-Jet 155hp Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Bravo T-Jet 155hp   Bravo T-Jet 155hp Icon_minitimeΣαβ Οκτ 23, 2010 2:29 am

Ναι πρεπει να επιλεξετε τι τυπο βενζινης θα χρησιμοποιειτε, ομως υπαρχει και η περιπτωση μιας προσαρμοζωμενης ρυθμισης
για 95αρα και 100αρα μαζι!

Το Bravo εχει την επιλογη SPORT, οπου εχετε την δυνατοτητα 2 μεταβλητων πιεσεων. Ετσι λοιπον σας δινουμε την δυνατοτητα
1) Ρυθμιση του προγραμματος στην επιλογη SPORT, ενω το NORMAL παρεμενεις εργοστασιακο.
2) Ρυθμιση του προγραμματος στην επιλογη SPORT ενω το NORMAL ρυθμιζετε με βαση καποια ιδιαιτεροτητα η απαιτησης
3) Ρυθμιζονται και τα 2 κατα δικη σας επιλογη!

Με μια ασφαλης ρυθμιση, η αξιοπιστια του κινητηρας σας θα ειναι αρκετα κοντα στην εργοστασιακη.

Λεκατσας Φωτης
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.revlimit.gr
gathanasiou




Αριθμός μηνυμάτων : 4
Ημερομηνία εγγραφής : 21/10/2010

Bravo T-Jet 155hp Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Bravo T-Jet 155hp   Bravo T-Jet 155hp Icon_minitimeΔευ Οκτ 25, 2010 8:07 am

Κύριε Λεκατσά καλημέρα σας!

Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας και τις πληροφορίες που μου παρείχατε.

Εν κατακλείδι θα ήθελα να ρωτήσω αν θα υπάρχει κάποια βελτίωση στη κατανάλωση, όπως επίσης αν θα υπάρχει πρόβλημα χρησιμοποιόντας περιστασιακά και 100αρα (αυτό κάνω ήδη τώρα: κάθε 2-3 γεμίσματα βάζω 100αρα Shell V-power racing).

Με εκτίμηση
Αθανασίου Γιώργος
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nikolas




Αριθμός μηνυμάτων : 1
Ημερομηνία εγγραφής : 29/08/2011

Bravo T-Jet 155hp Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Bravo T-Jet 155hp   Bravo T-Jet 155hp Icon_minitimeΔευ Αυγ 29, 2011 1:02 pm

Χαίρετε! Έχω ένα bravo t-jet 150hp και ενδιαφέρομαι για βελτίωση πρώτου σταδίου. Θα ήθελα μια ενημέρωση σχετικά με το τι μπορώ να κάνω. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Revlimit
Admin
Revlimit


Αριθμός μηνυμάτων : 324
Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009
Ηλικία : 37
Τόπος : Patra

Bravo T-Jet 155hp Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Bravo T-Jet 155hp   Bravo T-Jet 155hp Icon_minitimeΤρι Αυγ 30, 2011 3:02 pm

Καλησπερα σας,

Η πρωτη δημοσιευση σε αυτη την ενοτητα εχεις ολες τις απαντησεις για την ερωτηση σας

Ευχαριστω
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.revlimit.gr
 
Bravo T-Jet 155hp
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Bravo T-Jet 120hp
» chiptuning για Bravo T Jet
» Fiat Bravo T-Jet GT2554R with external wastegate
» Fiat Bravo 150hp-1st stage
» Fiat Bravo T-Jet 155 Full 1st Stage

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Revlimit Forum :: Βελτιώσεις - Chiptuning :: Fiat-
Μετάβαση σε: