| ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ T-JET 120 σε SET-UP ABARTH | |
|
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
puntogazos Revlimited
Αριθμός μηνυμάτων : 10 Ημερομηνία εγγραφής : 03/09/2009 Ηλικία : 54 Τόπος : κρητη
| Θέμα: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ T-JET 120 σε SET-UP ABARTH Τετ Σεπ 16, 2009 9:03 pm | |
| θα ηθελα απο τον administator μας μια πληρη αναφορα επι του θεματος με ολες τις λεπτομεριες. σε πριζω εεε? και εαν καταλαβατε......ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ!!!!!!!!!! | |
|
| |
Revlimit Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 324 Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009 Ηλικία : 37 Τόπος : Patra
| Θέμα: Απ: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ T-JET 120 σε SET-UP ABARTH Πεμ Σεπ 17, 2009 11:01 am | |
| Λοιπον, δεν χρειαζεσαι κ πολλα πραγματα. Εξατμιση την εχεις αρα μενουν λιγα πραγματα
Turbo vl36 + 2 νεα φλατζακια πολλαπλης κ dp.
Τα μπεκ επαρκουν για 200 αλογα οριακα, αλλα εσυ θα βρισκεσε γυρω στα 180+ οποτε οκ
Γενικα για καποιον που εδνιαφερεται να ξεκινησει απο το μηδεν θα χρειαστει
Turbo vl36 ~800€ εξατμιση φουλ με 60 dp + kat 200cpi +-1000€ εισαγωγη MAX 100€ Προγραμμα | |
|
| |
puntogazos Revlimited
Αριθμός μηνυμάτων : 10 Ημερομηνία εγγραφής : 03/09/2009 Ηλικία : 54 Τόπος : κρητη
| Θέμα: Απ: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ T-JET 120 σε SET-UP ABARTH Πεμ Σεπ 17, 2009 7:20 pm | |
| και με την σκαστρα φωτη μου τη παιζει? γιατι λεγονται διαφορα... εγω εχω παρει της forge ουτως η αλλος,αλλα τι γινετε? καταργεις της μαμας η??? σημερα παρεπιπτωντος παραγγειλα την τουρμπινα. σε 10 μερες μου ειπαν θα την εχω. πρεπει να ετοιμαζομαι, δεν συμφωνεις? | |
|
| |
Revlimit Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 324 Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009 Ηλικία : 37 Τόπος : Patra
| Θέμα: Απ: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ T-JET 120 σε SET-UP ABARTH Παρ Σεπ 18, 2009 6:03 pm | |
| Την αφήνεις φυσωμενη πανω κ την πιανεις απο καπου με 2 πιαστρακια ωστε να μην κρεμεται κ να μην αναβει λαμπακι. Τοποθετεις μια αλλη οποια θες κ θες κ μια υποπιεση... | |
|
| |
puntogazos Revlimited
Αριθμός μηνυμάτων : 10 Ημερομηνία εγγραφής : 03/09/2009 Ηλικία : 54 Τόπος : κρητη
| Θέμα: Απ: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ T-JET 120 σε SET-UP ABARTH Σαβ Σεπ 19, 2009 10:51 am | |
| | |
|
| |
Revlimit Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 324 Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009 Ηλικία : 37 Τόπος : Patra
| Θέμα: Απ: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ T-JET 120 σε SET-UP ABARTH Σαβ Σεπ 19, 2009 3:00 pm | |
| θα χρειαστει να φτιαξεις 1 μικρο σωληνακι το οποιο θα συνδεεται στην υποπιεση του κινητηρα ωστε να τοποθετηθει πανω στην καινουργια σκαστρα Η μαμισια λειτουργει ηλεκτρικα κ δεν εχει υποπιεση | |
|
| |
puntogazos Revlimited
Αριθμός μηνυμάτων : 10 Ημερομηνία εγγραφής : 03/09/2009 Ηλικία : 54 Τόπος : κρητη
| Θέμα: Απ: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ T-JET 120 σε SET-UP ABARTH Κυρ Οκτ 18, 2009 8:43 pm | |
| το project επιτελους τελειωσε, με τρομερη διαφορα δυναμης σε ολες τις στροφες. απο τις 2.500 εως τις 4.000 εχω 1.50 over και στις 5.000 νομιζω 1,2 με 1,3. στις 6.000 δεν εχω δει ακομα γιατι δεν βρηκα τον καταλληλο δρομο...... το αμαξι ΠΥΡΟΒΟΛΑΕΙ και ειναι απιστευτο μεχρι και τις 6.000. ειμαι τρελαμενος και δεν περιμενα με τιποτα τετοια διαφορα..... θα ηθελα να ευχαριστησω μεσα απ την καρδια μου τον ΦΩΤΗ μας που με βοηθησε αμετρητες φορες, και με συμβουλευε παντα με τον πιο σωστο τροπο. ειλικρεινα φιλαρακο σου ειμαι υποχρεος και σου ευχομαι οτι καλυτερο στην σταδιοδρομια σου!!!!
ΥΓ.πολυ συντομα θα γινει και δυναμομετρηση η οποια θα ανεβει στο forum. | |
|
| |
Revlimit Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 324 Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009 Ηλικία : 37 Τόπος : Patra
| Θέμα: Απ: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ T-JET 120 σε SET-UP ABARTH Δευ Οκτ 19, 2009 2:09 am | |
| να το χαιρεσαι κ καλες βολτες αρχηγε..... Εργοστασιακη βελτιωση το setup Abarth... | |
|
| |
Bill
Αριθμός μηνυμάτων : 9 Ημερομηνία εγγραφής : 24/02/2010
| Θέμα: Απ: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ T-JET 120 σε SET-UP ABARTH Πεμ Φεβ 25, 2010 12:24 pm | |
| Για κ απο 'μενα.Εχω κ εγω ενα puntaki t-jet και θελω να το ανεβασω καπου στα 200ps.Θελω να ρωτησω αν σε αυτο το εππιπεδο το αυτοκινητο θα ειναι αξιοπιστο και τι χρειαζεται για να φτασει 200ps.Ειχα σκεφτει να βαλω μια turbo της garrett gt25(την εχω βρει αρκετα φτηνη), φιλτρο,εξατμιση και προγραμμα αλλα αποτι διαβασα στο forum χρειαζοντε και αλλα πραγματα.Αν μπορει καποιος να βοηθησει περιμενω τις ιδεες σας...Μια αλλη ερωτηση που θελω να κανω ειναι αν μπορω να βαλω στο αυτοκινητο τη λειτουργια sport boost που εχει το abarth και τι χρειαζεται... | |
|
| |
Revlimit Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 324 Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009 Ηλικία : 37 Τόπος : Patra
| Θέμα: Απ: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ T-JET 120 σε SET-UP ABARTH Σαβ Φεβ 27, 2010 6:46 pm | |
| Λοιπον για 200PS ειναι πιο απλα τα πραγματα απο μια τουρμπινα GT25.
Η λυση ειναι setup Abarth, τι εννοουμε με αυτο!
*Turbo IHI vl36 ( η τοποθετηση του γινετε bolt on στην μαμα πολλαπλη κ dp) *dp 63.5mm με 60mm pipe *Βελτιωση εισαγωγη *Προγραμμα Stage 2
Με τα παραπνω θα εισαι στα 185hp περιπου, ενα δεν σ φτανουν τοποθετεις extra
wastegate με την οποια θα κρατας αρκετη +0.3bar σταθερη πιεση αλλα κ +0.2 - 0.3bar στον κοφτη μπεκ μεγαλυτερα ανω των 310cc (απο VAG 20VT συνηθιζεται να τοποθετουμε στα T-Jet)
H εκτιμωμενη δυναμη σου θα ειναι στα 180 - 185 τροχο ~ 200 - 205 μοτερ!
Για οτιδηποτε χρειαστεις turbo Abarth, μπεκ κτλ θα σε βοηθησουμε να τα βρεις!
Φιλικα Φωτης | |
|
| |
Bill
Αριθμός μηνυμάτων : 9 Ημερομηνία εγγραφής : 24/02/2010
| Θέμα: Απ: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ T-JET 120 σε SET-UP ABARTH Κυρ Φεβ 28, 2010 2:09 am | |
| Φιλε Φωτη.Επειδη διαβασα οτι η τουρμπινα του abartbh κανει περιπου 800 ευρω και εχω βρει μια gt25 με 300 ετσι σκεφτηκα να παρω αυτη....Μπορεις να μου δωσεις μια ενδεικτικη τιμη περιπου για ολα τα ανταλλακτικα που χρειαζομαι?Οσο για το Sport boost εχεις ιδεα αν μπορω να το βαλω και τι χρειαζεται?Ευχαριστω προκαταβολικα για το χρονο σου! | |
|
| |
Revlimit Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 324 Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009 Ηλικία : 37 Τόπος : Patra
| Θέμα: Απ: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ T-JET 120 σε SET-UP ABARTH Κυρ Φεβ 28, 2010 2:32 am | |
| για GT25 setup θα χρειαστεις τουρμπινα 300 πολλαπλη 500 - 700 μπεκ 150 εξατμιση 500 - 700 σωληνωση IC απο τουρμπινα σε IC kit εισαγωγης 150 εργατικα ? + __________________________________ = ~1500 - 2000 ενω με vl36 (abarth turbo) υπαρχει διαθεσιμο καινουργιο τουρμπο με 450€, αλλιως μπορεις να το βρεις κ με 650! μπεκ 150 dp 200 εργατικα 100€ + _____________________ = λιγοτερο απο 1000€ Σ προτεινω vl36 setup καθως με την 25αρα θα εχεις αρκετο lag χαμηλα! | |
|
| |
Bill
Αριθμός μηνυμάτων : 9 Ημερομηνία εγγραφής : 24/02/2010
| Θέμα: Απ: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ T-JET 120 σε SET-UP ABARTH Κυρ Φεβ 28, 2010 3:04 am | |
| 1000 + φιλτρο και εξατμιση σωστα? | |
|
| |
Revlimit Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 324 Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009 Ηλικία : 37 Τόπος : Patra
| Θέμα: Απ: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ T-JET 120 σε SET-UP ABARTH Κυρ Φεβ 28, 2010 12:32 pm | |
| σ εχω βαλει το dp = downpipe! μπορεις για αρχη να μεινεις με το dp που στα T-Jet φτανει μεχρι το μεσαιο σαν κ αυτα http://www.supersprint.com/USP00grapaba2.aspφιλτρο μπορεις να βαλεις απο 50€ μεσα στο εργοστασιακο φιλτροκουτι! | |
|
| |
Bill
Αριθμός μηνυμάτων : 9 Ημερομηνία εγγραφής : 24/02/2010
| Θέμα: Απ: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ T-JET 120 σε SET-UP ABARTH Κυρ Φεβ 28, 2010 1:56 pm | |
| Δλδ μονο dp?Ολοκληρη εξατμιση δεν θα ηταν καλύτερα?Κοιτα για να σου δωσω να καταλαβεις θελω το αυτοκινητο να παει 200 ps αλλα στο μελλον να μπορεσω να το ανεβασω κ αλλο αν χρειαστει...Γιαυτο το λογο θελω να εχω μια καλη βαση κ οχι να χρειαζομαι καινουριο turbo για περισοτερα αλογα...Αν δεν κανω λαθος το vl36 εχει οριο καπου στα 200 ps....Σιγουρα εσυ θα ξερεις καλυτερα....Οσον αφορα το sport boost ξερεις αν μπαινει στο δικο μ puntaki?Ο λογος που θελω να το βαλω ειναι για να εχω 2 προγραμματα πανω δλδ στο off να δουλευει εργοστασιακα αν γινετε και στο on να τρελενετε! | |
|
| |
Bill
Αριθμός μηνυμάτων : 9 Ημερομηνία εγγραφής : 24/02/2010
| Θέμα: Απ: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ T-JET 120 σε SET-UP ABARTH Κυρ Φεβ 28, 2010 4:47 pm | |
| Εψαξα σε μερικα forum και βρηκα τα εξης:
Καποιοες προσθετες πληροφοριες σχετικα με την Τουρμπινα του 500 Abarth. IHI RHF3 P10.5 vl38 παροχης μεχρι 175-180 αλογα T-Jet/Bravo/Mito 120hp - IHI RFH3 vl37 παροχη μεχρι 150 αλογα Abarth/Mito/Bravo - IHI RHF3 P10.5 vl36 παροχη μεχρι 190-192hp
Τα παρακατω ισχυουν για ολες τις RHF3 *Μεγιστες στροφες στροβιλου: 250 *Μεγιστη θερμοκρασια: 950C *Βαρος 20kg
Η σειρα 3 (RHF3) ειναι η μικροτερη της IHI.
Ο κωδικος P10.5 ,ειναι στην ουσια το πισω μερος της τουρμπινας. Ο κωδικος vl ειναι η μουρη Ο κωδικος 36 (ή 37,38) ειναι η φτερωτη
Πανω σαυτα εχω μια ευλογη ερωτηση...Πως ειναι δυνατον αφου ολα τα χαρακτηριστικα και των 3ων turbo ειναι τα ιδια και αφου αλλαζει μονο η φτερωτη εχουν τοση διαφορα στην παροχη?Και αφου η vl37 εχει μεγαλυτερη φτερωτη απο την vl36 πως γινετε να εχει μικροτερη παροχη? | |
|
| |
Revlimit Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 324 Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009 Ηλικία : 37 Τόπος : Patra
| Θέμα: Απ: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ T-JET 120 σε SET-UP ABARTH Κυρ Φεβ 28, 2010 5:29 pm | |
| χαχα... Το ποστ αυτο εχει γινει απο μενα στο παρελθον καθως γραφω στα forum ως hammersword! Λοιπον η vl37 εχει απιστευτα μικρη φτερωτη ενω οι vl36 κ vl38 καταπολυ μεγαλυτερες με την 38αρα να ειναι ενα τακ πιο ροικη κ να αποδιδει 5% καλυτερα απο την 36αρα! Στο στροφες στροβιλου διορθωσε το ως 250.000, μαλλον καπου ξεχαστηκαν τα μηδενικα! ενω το Βαρος = 20kg παλι ειναι ακυρο καθως ειναι 2.0kg στειλε μ σε πμ απο που ειναι το ποστ να το διορθωσω κ απο κει γιατι η πηγη εχει σφαλμα! Μετα απο πολλα διαφορετικα setup η vl36 εχει την δυνατοτητα να κρατησει μεχρι 1.25 @ 6000rpm, ομως ειναι αρκτετα υψηλη πιεση καθως δεν επαρκει το airflow της φτερωτης εξαγωγης με αποτελεσμα να εχει αποτομο κ υψηλο πυρομετρο! Κατα την αποψη μου μεχρι 1.1 @ 6000rpm ειναι μια χαρα για την τουρμπινα για να αντεξει κ καποια χλμ! Με την εργοστασιακη wastegate κραταει 0.85 @ 6000 | |
|
| |
Bill
Αριθμός μηνυμάτων : 9 Ημερομηνία εγγραφής : 24/02/2010
| Θέμα: Απ: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ T-JET 120 σε SET-UP ABARTH Κυρ Φεβ 28, 2010 5:59 pm | |
| δηλαδη με λιγα λογια η vl38 αποδιδει μεγαλυτερη δυναμη απο την vl36...??? Οσο για το κουμπακι sport boost ξερεις τπτ αν μπορω να το βαλω στο δικο μ? | |
|
| |
Revlimit Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 324 Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009 Ηλικία : 37 Τόπος : Patra
| Θέμα: Απ: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ T-JET 120 σε SET-UP ABARTH Κυρ Φεβ 28, 2010 6:25 pm | |
| Προσωρινα δεν υπαρχει καποια λυση ακομη για το κουμπι!
vl38 δεν εχουμε ρυθμισει ακομη με aftermarket wastegate! εργοστασιακα η vl38 εχει την πιο μαλακια wg σε σχεση με τις αλλες 2 IHI.
Κραταει 0.05λιγοτερο απ οτι η vl36 αλλα κ μπορει να κανει MAX overboost 1.5 ενω η vl36 μπορει να σηκωσει μεχρι κ 1.9! Η διαφορα ειναι η αρκετα μαλακοτερη WG!
Θα ηταν μια καλη επιλογη η vl38 αλλα κ θα πρωτοτυπησεις! Πιστευω πως θα αποδοσει 5% καλυτερα απ οτι η vl36! | |
|
| |
Bill
Αριθμός μηνυμάτων : 9 Ημερομηνία εγγραφής : 24/02/2010
| Θέμα: Απ: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ T-JET 120 σε SET-UP ABARTH Κυρ Φεβ 28, 2010 6:47 pm | |
| Με μπερδεψες λιγο με το max overboost....Αφου η vl36 εχει μεγαλυτερο max overboost πως η vl38 θα εχει 5% καλυτερη αποδοση....(Μηχανικος δεν ειμαι αλλα βασει λογικης μου φαινετε κατι λαθος)...
Συνοπτικα δλδ σε θεμα κοστους εχουμε κ λεμε:
vl36 turbo ειπες υπαρχει διαθεσιμο με 450 ευρω...Καινουριο vl36-8 ξερεις τιμη? μπεκ 150 dp 200 φιλτρο 50+ wastegate? προγραμμα? εργατικα 100€ + ________________
Φτανουμε γυρω στα 200ps οπως μ ειπες...Απο θεμα αξιοπιστιας ομως? Θελω να ψαχτω λιγο να δω αν μπορω να βαλω την λειτουργια sport boost η εστω κατι παρομοιο....Καπου διαβασα οτι ο εγκεφαλος εχει αυτη λειτουργια αλλα απενεργοποιημενη...Ετσι θα ηταν η τελεια λυση για να εχεις και χαμηλη καταναλωση αλλα και το κεφαλι σου υσηχο..... | |
|
| |
Revlimit Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 324 Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009 Ηλικία : 37 Τόπος : Patra
| Θέμα: Απ: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ T-JET 120 σε SET-UP ABARTH Κυρ Φεβ 28, 2010 7:09 pm | |
| με wg θα αποδοσει λιγο καλυτερα. Ως εργοστασιακες η vl38 εχει μαλακοτερη wg!
wastegate 120 - 150 euro Προγραμμα οχι δημοσια!
Μπορεις να ξεπερασεις τα 200 αλογα! υπολογισε 205! Με το κουμπι sport αναμονη ποιο T-Jet εχεις, το facelift? , Υπαρχει μια περιπτωση να γινει κατι με το city, αλλα θελω λιγο ψαξιμο ακομη | |
|
| |
Bill
Αριθμός μηνυμάτων : 9 Ημερομηνία εγγραφής : 24/02/2010
| Θέμα: Απ: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ T-JET 120 σε SET-UP ABARTH Κυρ Φεβ 28, 2010 7:24 pm | |
| το 08' οχι το καινουριο...Κατα την αποψη μ εκανε μεγαλη πατατα η FIAT με αυτο το facelift.... Το προγραμμα αν θες στειλε pm να μ πεις τιμη... Για το sport boost αν μαθεις κατι ενημερωσε με γιατι θελω να το βαλω οποσδηποτε! | |
|
| |
Bill
Αριθμός μηνυμάτων : 9 Ημερομηνία εγγραφής : 24/02/2010
| Θέμα: Απ: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ T-JET 120 σε SET-UP ABARTH Κυρ Φεβ 28, 2010 7:54 pm | |
| Υπαρχει μια εκδοση του mito στα 170 αλογα.... Υπαρχει περιπτωση να φοραει διαφορετικη turbo?? | |
|
| |
Revlimit Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 324 Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2009 Ηλικία : 37 Τόπος : Patra
| Θέμα: Απ: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ T-JET 120 σε SET-UP ABARTH Κυρ Φεβ 28, 2010 7:56 pm | |
| νομιζω ειναι με το Multiair μοτερ αλλα δεν ξερω τι τουρμπινα εχει! νομιζω την ιδια IHI | |
|
| |
puntogazos Revlimited
Αριθμός μηνυμάτων : 10 Ημερομηνία εγγραφής : 03/09/2009 Ηλικία : 54 Τόπος : κρητη
| Θέμα: Απ: ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ T-JET 120 σε SET-UP ABARTH Σαβ Ιουν 05, 2010 3:50 pm | |
| τελειωσε και το 2ο σταδιο του abarth set-up με προσθηκη wastegate και τετραμπαρου ρυθμιστη πιεσης..... λοιπον οι εντυπωσεις.......απιστευτες!!!! το αμαξι εχει πλεον δυναμη και μετα τις 5000στφ και μαλιστα με πολυ παραπανω δυναμη! ενημερωτικα στις 5000 εχει 1,2 bar και στις 6000 οπου πριν κρατουσε 0,89 τωρα 0,95!!! βεβαια αυτο γιατι ηταν δικια μου απαιτηση να γινει ετσι και για λογους αξιοπιστιας της τουρμπινας περισσοτερο. πολυ συντομα θα γινει και dyno και θα δουμε και αποτελεσματα, αν και τ αμαξι υπολογιζεται στα 190-195 αλογα. θελω να πω ενα μεγαλο ευχαριστω στον ΦΩΤΗ μας και να του ευχηθω παντα επιτυχιες!!!! | |
|
| |
| ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ T-JET 120 σε SET-UP ABARTH | |
|