Setup 2Ενα διαφορετικο στυλ ρυθμισματος στα T-Jet με τουρμπινα απο GP Abarth υπαρχει πλεον διαθεσιμο δινοντας πολυ καλα αποτελεσματα επιδοσεων στις υψηλες RPM!
Συγκεκριμενα το αμαξι ρυθμιστηκε χωρις overboost στις χαμηλες στροφες, δηλαδη απο 2000 - 4000
η πιεση ηταν σταθερη στο 1bar ενω στις 4000 η πιεση υπερπληρωσης ανεβαινει στο 1.30 με κορυφωση τις
4200 κ 1.37bar ενω στις 6000 η τουρπινα κραταει 0.94bar με θερμοκρασια εισερχομενου αερα 35 βαθμους,
την στιγμη που τα overατα με 1.35 - 1.4 απο χαμηλα κρατανε ~0.89bar @ 6000rpm, ενω
ενω με 1.8bar απο χαμηλα κραταει ~0.83bar @ 6000rpm
Μιλαμε για ενα Setup vl36 + φιλτρο + προγραμμα --> μαμα εξατμιση - μαμα wastegate!
2000 1.00bar
3000 1.00bar
3500 1.00bar
4000 1.35bar
5000 1.25bar
6000 0.95bar
Θεωτιτηκα κοβοντας το 1.37 στις 4200 κ κανοντας την τουρμπινα να δινει MAX 1.25 θα ειχαμε ακομη περισσοτερη πιεση ψηλα!
Συμπερασματικα βλεπετε πως ριχνοντας το οβερ απο χαμηλα, οχι μονο δεν πυρωνει ο κυλινδρος ωστε να κρατησει αρκετο αβανς χωρις retard αλλα κ η μικρη τουρμπινα κραταει περισσοτερη πιεση ψηλα, δηλαδη εχουμε περισσοτερη δυναμη!
παρακατω ειναι κ το data log απο το πατημα στροφες - πιεση υπερπληρωσης - θερμοκρασια εισαγωγης